2015 Բարեմաղթանք

Ահա և ավարտվեց 2014 թվականը իր բոլոր հաջողությունների և անհաջողությունների հետ: Ոմանց համար տարին եղավ հաջողակ, իսկ որոնց համար ոչ: Մի կողմ թողնելով բոլոր անհաջողությունները բոլորը դիմավորում են Նոր տարին թեկուզ մի պահ ուրախությամբ...

Առաջին հերթին ես բոլոր մարդկանց ցանկանում եմ, որ այդ ուրախ պահերը տասնապատկվեն ու հարյուրապատկվեն: Թող Նոր տարին լինի հազար հաջողության ու ուրախության և մեկ տխրության տարի: Դե էլ ինչ տարի առանց անհաջողությունների: 

Երկրորդ հերթին ցանկանում եմ բոլորին առողջություն: Թող բոլորը առողջ լինեն, իսկ հիվանդները լավանան: Թող թեկուզ գրիպով հիվանդ մարդ չլինի: Ում են պետք ուրախ պահերը, եթե դու առողջ չես:

Իհարկե ցանկանում եմ նորանոր հաջողությունների տարի: Թող նոր մտքերն ու գաղափարները ողողեն աշխարհը: 

թող այս տարի ավտովթարներ այլևս տեղի չունենան: 2014 թվականին շատ վթարներ տեղի ունեցան: Ես դրանցից շատերին ականատես եղա, և, նույնիսկ, դրանցից մեկը իմ առջև տեղի ունեցավ: Անկեղծ ասած ես շատ էի վախեցել: 

Այս տարի թող լինի աշխատավարձերի բարձրացման տարի: Ոչ ոք թող գործազուրկ և անտուն չմնա: Աղքատները թող հարստանան:

Եվ իհարկե թող այս տարի եղանակը մեզ շատ մեծ անակնկալներ չմատուցի:

Ես շատ եմ ցանկանում, որ այս տարի բոլոր կորած կենդանիները գտնեն իրենց տերերին: Իսկ որոնք որ չունեն, անպայման ունենալ: Թող այս տարի մարդիկ ավելի լավ վերաբերվեն կենդանիների հետ՝ չհալածեն նրանց, չվիրավորեն, չքշեն: 

Այս տարի թաղ անձրևները մի փոքր շատ գան: Ախր ծաղիկներն ու ծառերն են մեղկ...

Այս տարի այծի տարի է: Թող բոլոր մարդիկ այծի նման համառ և նպատակասլաց լինեն և հասնեն իրենց նպատակներին: 

Մի խոսքով 2015 թվականը թող լինի յուրովի: Իսկ թե ինչպիսին, ամեն մեկը թող իր համար մտածի և կազմի իր տարվա օրագիրը... :)

Write a comment

Comments: 0