Բայի սեռը

Ընդգծիր բայերը, որոշիր դրանց սեռը։ Կրկնվող բայերը դուրս բերել պետք չէ։

Հեռացումի խոսքեր

Իմ աչքերի մեջ այնքա՛ն կրակներ եմ մարել (ներգործական) ես
Եվ հոգուս մեջ, հուսահատ, այնքան աստղեր եմ մարել:
Կյանքս, որ հուշ է դարձել (չեսզոք), հեռանալիս չանիծես (ներգործ․) .
Կյանքս կանցնի (չեզոք), կմարի (չեզոք) — բայց երգս կա (չեզոք), կապրի (չեզոք) դեռ:

Կյանքս կանցնի, կմարի, որպես կրակ ճահիճում`
Աննպատակ ու տարտամ, անմխիթար ու անհույս:
Երգերիս մեջ — Դու գիտե՞ս (ներգործ․) — ինձ ոչ-ոք չի ճանաչում (ներգործ․)`
Կարծես ուրի՛շն է երգում (ներգործ․) կապույտ կարոտը հոգուս:

Հավիտյան գոց ու անխոս` թափառել եմ (չեզոք) ու լռել (չեզոք)
Ոչ-ոք, ոչ-ո՜ք չգիտի` արդյոք ի՞նչ է կյանքս, Ես.
Միայն գիտեն, որ կյանքում ինչ-որ երգեր եմ գրել (ներգործ․),
Ինչպես գիտեմ, որ Դու կաս, որ սիրում է (ներգործ․) մեկը քեզ:

Ես երգել եմ Քո հոգին, Քո ժպիտը լուսավոր,
Քո աչքերի, քո դեմքի տխրությունը սրբազան.
Կյանքս թողած անհունում — Ես երգել եմ սերը խոր
Ու կարոտը թևերիս, որ երբե՛ք Քեզ չհասան (ներգործ․)

Մոտենում է (չեզոք), քո՜ւյր իմ, ա՛խ, իրիկունս միգամած.
Ես ի՞նչ անեմ, որ հոգիս չհեծկլտա (չեզոք) կարոտից.
Ինչպե՞ս, ինչպե՞ս ընդունեմ (ներգերծ․) կյանքիս բաժակը քամած,
Որ ձեռքերս չդողան (չեզոք), որ օրերս ներե՛ն (ներգործ․) ինձ:

 

Գուցե՛ հանկարծ կասկածեմ (ներգործ․) , չհավատամ (ներգերծ․) ինքս, Ես,
Ու սուտ թվա (ներգործ․) իմ հոգուն Քո կարոտը սրբազան…
— Ի՛նչ էլ լինի (ներգործ․), քո՜ւյր իմ, քո՜ւյր, հեռանալիս չանիծե՛ս (ներգործ․)
Խե՛ղճ կարոտը թևերիս, որ երբե՛ք Քեզ չհասան…

 

Write a comment

Comments: 0